Θέση για τα όσα συνέβησαν χθες στη Βουλή με τους, στα όρια του χυδαίου, χαρακτηρισμούς του Κυριάκου Βελόπουλου προς τον Δημήτρη Καιρίδη, πήρε ο πρόεδρος της Βουλής, Νικήτας Κακλαμάνης.

«Το βήμα του ομιλητή στην αίθουσα είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε να απέχει πολύ υψηλότερα από εκεί που πατάμε», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος της Βουλής.

Ο κ. Κακλαμάνης σημειώνει πως «οφείλουμε να τιμάμε τον συμβολισμό αλλά και τον εαυτό μας. Να στεκόμαστε στο ύψος του, να προστατεύουμε τον κοινοβουλευτικό πολιτισμό και να αντιστεκόμαστε στην ‘κακία’ ή στην ‘κακιά’ στιγμή του εαυτού μας».


 
   

Η ένταση

Υπενθυμίζεται πως οι δύο άντρες είχαν άγρια κόντρα κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια, σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών, για την εξωτερική πολιτική.

Καιρίδης: Τα λεφτά στη Γερμανία θα τα φέρεις;

Βελόπουλος: Άκου λίγο κύριε. Τα λεφτά είναι φορολογημένα στην Ελλάδα, είναι της συζύγου μου που μένει εκεί χρόνια. Εγώ δεν ανακατεύομαι στα οικογενειακά σου.

Και συνέχισαν:

Βελόπουλος: Ρε καημένο παιδί. Υπουργός δεν θα γίνεις ξανά κατάλαβέ το. Θα χάσετε τις εκλογές και θα μείνεις εκτός θέσης. Ούτε βουλευτής δεν θα γίνεις.

Καιρίδης: Τα λεφτά θα τα φέρεις; Ή θα τα έχει στη Γερμανία και θα παριστάνεις τον πατριώτη;

Βελόπουλος: Καλέ μην φωνάζεις σε ακούω.

Καιρίδης: Σου λέω τα λεφτά θα τα φέρεις; Θα τα φέρει στην Ελλάδα ή θα κοροϊδεύει το κοινοβούλιο;

Βελόπουλος: Όταν αντιμαχείς με ανόητο θα απαντήσεις ανόητα. Ο κύριος που πληρώνεται από το Δημόσιο, που τον πληρώνουν οι επιχειρήσεις μου, θα μου υποδείξει τι θα κάνω εγώ. Ήξερα ότι κακιά είσαι… κακός είσαι, αλλά όχι τόσο.

Προεδρείο: Νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε στο ύψος της συζήτησης.

Βελόπουλος: Το παίρνω ως κακία. Δεν θα το πάρω ως κακιά.

Βουλευτής ΝΔ: Τι κακιά; Τι εννοείτε;

Βελόπουλος: Κακιά άποψη, αντίληψη.



megatv.com

 

Κρήτη: Σε βαρύ κλίμα το τελευταίο «αντίο» στην Σταυρούλα Λεβεντάκη – Νέα MEGA ντοκουμέντα...

Το τελευταίο «αντίο» στην Σταυρούλα Λεβεντάκη ήταν γεμάτο δάκρυα, οργή για τον καθ’ ομολογίαν δολοφόνο, αναπάντητα ερωτήματα και το αίτημα για δικαίωση της μνήμης...