Jumbo: Το κόστος για τις πρώτες ύλες και τα μεταφορικά έχει παρουσιάσει σε αρκετές περιπτώσεις αύξηση ως και δέκα φορές.

«Δεν θα αποκαλύψω τη στρατηγική μου ούτε θα τη χαρίσω στους ανταγωνιστές μου. Η τροφοδοτική αλυσίδα είναι σε διάλυση, με αποτέλεσμα να έχουμε σοβαρότατες παρενέργειες. Ακολουθούμε την πολιτική του Γκάντι. Δεν τρώμε, ελπίζοντας ότι θα νικήσουμε το τέρας», είπε ο Απόστολος Βακάκης.

Οι εκτιμήσεις του κ. Βακάκη κάνουν λόγο για μια σταθεροποίηση των τιμών στο επόμενο εξάμηνο, αλλά προς τα πάνω, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να δει σύντομα και ο καταναλωτής το μεγάλο πρόβλημα.

Προϊόντα που μπορεί να κόστιζαν 39.99, βρίσκονται να κοστίζουν 150 ευρώ ή από 50 έχουν πάει στα 200 ευρώ.

Προϊόντα μεγάλου όγκου, αλλά μικρής αξίας, έχουν υποστεί ανατίμηση ως και 300% προς τα πάνω και αυτό τα θέτει αυτομάτως εκτός χαρτοφυλακίου της Jumbo.

Οι τιμές των ραφιών που χρησιμοποιούνται στα καταστήματα έχουν δεκαπλασιαστεί, ενώ το σίδηρο που θα χρειαζόταν για την κατασκευή των νέων καταστημάτων, έχει φτάσει σε τιμή 60% πιο πάνω απ’ αυτή που είχε στις αρχές του 2020.

«Κάθε μέρα παραλαμβάνουμε εμπορεύματα με διαφορετικό κόστος και προσπαθούμε να διαχειριστούμε την ισορροπία των τιμών. Δεν μας ενδιαφέρει να κερδοσκοπήσουμε. Το μοντέλο μας είναι κάθε μέρα η σωστή τιμή. Είναι αυτονόητη η αλλαγή του προϊοντικού μείγματος, για να μην αγοράζουμε προϊόντα εις το όνομα των εφοπλιστών», ανέφερε ο κ. Βακάκης.

Αντιλαμβάνεται κανείς πως το διαχρονικό πλεονέκτημα των Jumbo, η τιμολογιακή τους πολιτική, μπορεί να πάψει να είναι τέτοιο…




ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

FACEBOOK - TWITTER