Ο Νταβίντ Κάρμο μίλησε για την εμπειρία που είχε στον Ολυμπιακό, ξεκαθάρισε όμως ότι έχει συμβόλαιο με την Πόρτο και θέλει να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο όπως στον Πειραιά.

Ο Νταβίντ Κάρμο ήταν εκ των πρωταγωνιστών στην περσινή σεζόν για τον Ολυμπιακό αλλά ο ίδιος προτίμησε να παραμείνει στην Πόρτο παρότι οι Πειραιώτες πάλεψαν να τον αποκτήσουν με κανονική μεταγραφή.

Ο 25χρονος στόπερ μίλησε για την παρουσία του στον Πειραιά αλλά τόνισε πως έχει συμβόλαιο με τους Πορτογάλους και θέλει να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο.


 
   

«Έχω συμβόλαιο με την Πόρτο και θα συνεχίσω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Κατά προτίμηση παίζοντας με πιο ήρεμο και πιο σίγουρο τρόπο. Είχα μια πολύ καλή εμπειρία στην Ελλάδα και θέλω να συνεχίσω με τον ίδιο δρόμο που έχω ακολουθήσει για να βοηθήσω την ομάδα».



gazzeta.gr

 

Πετράλωνα: Το προφίλ του 52χρονου επιδειξία ιερέα – «Το κακό τον νίκησε»

Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (11/06) στα Πετράλωνα, όπου 52χρονος Μητροπολίτης κυκλοφορούσε επιδεικνύοντας τα γεννητικά του όργανα σε περαστικούς. Το χρονικό Σύμφωνα με όσα έγιναν...