Ο Λαουτάρο Μαρτίνες υπέγραψε νέο συμβόλαιο μέχρι το 2029 και ανακοινώθηκε από την πρωταθλήτρια Ιταλίας.

Η τεράστια επιθυμία του Λαουτάρο Μαρτίνες έγινε πράξη και ο Αργεντινός φορ υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τους Νερατζούρι. «Η Ίντερ επιβεβαιώνει ότι έχει καταλήξει σε συμφωνία για την επέκταση του συμβολαίου της με τον Μαρτίνες. Ο 26χρονος υπέγραψε συμβόλαιο που λήγει στις 30 Ιουνίου 2029», ανέφερε ο σύλλογος της Λομβαρδίας.

Οι διαπραγματεύσεις για την επέκταση του συμβολαίου του Αργεντινού, πρώτου σκόρερ του πρωταθλήματος 2023-24, άρχισαν το φθινόπωρο του 2023 και παρά το ενδιαφέρον πολλών ομάδων, ο παίκτης ήθελε να παραμείνει στο Μιλάνο.


 
   

Παγκόσμιος πρωταθλητής με την Αργεντινή το 2022, ο Μαρτίνες αγωνίζεται στην Ίντερ από το 2018, μια ομάδα για την οποία σημείωσε 103 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, συμπεριλαμβανομένων 24 στο πρωτάθλημα την περασμένη σεζόν. Μάλιστα, κατέκτησε δύο τίτλους στη Serie A (2021, 2024) και δύο Κύπελλα Ιταλίας (2022, 2023).





gazzeta.gr