Πάνω από τα μισά εισιτήρια που έχει πάρει ο Ολυμπιακός για το ματς με την Λαμία, έχουν φύγει.

Δυναμικό παρών αναμένεται να δώσει ο κόσμος του Ολυμπιακού στο παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής της Stoiximan Super League με την Λαμία, εκτός έδρας.

Οι «ερυθρόλευκοι» είχαν εξασφαλίσει για το ματς αυτό περίπου 2.000 εισιτήρια και παρά την ακριβή κάπως τιμή τους, έχουν ήδη αρχίζει να εξαφανίζονται.


 
   

Περίπου τα μισά από αυτά έχουν ήδη διατεθεί και όλα δείχνουν πως μέχρι το Σάββατο που θα γίνει η αναμέτρηση αυτή, θα έχουν εξαντληθεί όλα.



gazzeta.gr

 

Αγγλία – Γκάνα: Ο Σπενς αρνήθηκε τη χειραψία με τον Παρτέι πριν τη σέντρα!

Ο Σπενς της Αγγλίας απέφυγε να δώσει το χέρι του στον Τόμας Παρτέι πριν από τη σέντρα του αγώνα με τη Γκάνα, προκαλώντας...