Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ήταν εκ των σημαιοφόρων της ελληνικής αποστολής, όμως η Εθνική Μπάσκετ δε θα μπει στο Τροκαντερό για να επιστρέψει όσο το δυνατόν συντομότερα στη βάση της στη Λιλ.

Η ελληνική αποστολή με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη σημαιοφόρους μπήκε πρώτη στον Σηκουάνα, κατά την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού.

Τον Γιάννη φυσικά συνόδευσε και όλη η Εθνική μπάσκετ, που βρέθηκε στο Παρίσι και θα επιστρέψει στη Λιλ, όπου αύριο (27/7 – 22:00) δίνει το πρώτο της παιχνίδι για τη φάση των Ομίλων απέναντι στον Καναδά.


 
   

Μάλιστα η Εθνική μπήκε ήδη στο λεωφορείο της επιστροφής για να μεταβεί και πάλι στη βάση της στη Λιλ, χωρίς να ακολουθήσει την υπόλοιπη αποστολή στο Τροκαντερό. Και αυτό διότι στην ομάδα δε θέλουν να επιβαρυνθούν περισσότερο οι παίκτες, μιας και για να επιστρέψουν στη Λιλ χρειάζονται περίπου τρεις ώρες.



gazzeta.gr

 

Λιβαδειά: Νεκρή και δεύτερη μητέρα μέσα σε λίγες μέρες μετά τον τοκετό

Μια ακόμη τραγωδία σημειώθηκε στη Λιβαδειά, όπου μια 35ρονη μητέρα έχασε τη ζωή της λίγες μέρες μετά τον τοκετό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η...