Ο Κωνσταντίνος Τζολάκης ανανέωσε το συμβόλαιο του με τον Ολυμπιακό και στη συνέχεια είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της ομάδας, Βαγγέλη Μαρινάκη όπου μίλησαν τόσο για τη φετινή όσο και την επόμενη σεζόν.
Ο Κωνσταντίνος Τζολάκης κατάφερε να πάρει τη φανέλα του βασικού τερματοφύλακα στο… σπίτι του επί Μεντιλίμπαρ και έτσι κέρδισε ένα νέο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.
Μετά τις υπογραφές για την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών, ο Έλληνας πορτιέρε συναντήθηκε με τον πρόεδρο του συλλόγου, Βαγγέλη Μαρινάκη στα γραφεία του.
Οι δύο τους μίλησαν τόσο για τη φετινή σεζόν όπου ήρθε και η κατάκτηση του Conference League αλλά και τα σχέδια για την προσεχή.
Μύκονος: Τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών & οι διάλογοι «φωτιά»
Πάνοπλοι αστυνομικοί κάνουν εφόδους σε σπίτια καβάτζες που διατηρούσε το κύκλωμα ναρκωτικών που δραστηριοποιούνταν στη Μύκονο.
O άνθρωπος με το χαρακτηριστικό τατουάζ στην πλάτη και...
















