Μία πολύ όμορφη επίσκεψη είχαν οι παίκτες των Νέων του Ολυμπιακού καθώς φωτογραφήθηκαν με την ελληνική σημαία και αυτή της ομάδας μπροστά από το άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή στο Ρίο ντε Τζανέιρο.

Στη Βραζιλία βρίσκεται η αποστολή των Νέων του Ολυμπιακού ενόψει του σπουδαίου αγώνα για το Διηπειρωτικό Κύπελλο κόντρα στη Φλαμένγκο στο Μαρακανά.

Μετά την πρώτη προπόνηση στο κέντρο της Φλουμινένσε, η αποστολή επισκέφτηκε το άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή στο Ρίο ντε Τζανέιρο και μάλιστα έβγαλε φωτογραφίες με την ελληνική σημαία και αυτή της ομάδας.

ελλάδα





gazzeta.gr

 

Ερυθρός Αστέρας: Τέλος ο Κάνααν

Ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα.Έπειτα από δύο χρόνια στον Ερυθρό Αστέρα, ο...