Δείτε την παρακάμερα του Ολυμπιακού από το νικηφόρο πρώτο ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Σε ένα παιχνίδι που σημαδεύτηκε από τις απουσίες των δύο μεγάλων σταρ (Φουρνιέ, Ναν), ο Ολυμπιακός ήταν αυτός που βγήκε νικητής από το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» κόντρα στον Παναθηναϊκό.
Οι «ερυθρόλευκοι» επέστρεψαν από το -12 του πρώτου μέρους και επικράτησαν με 90-86, κάνοντας σημαντικό βήμα για το πλεονέκτημα έδρας στα playoffs της Stoiximan GBL.
Δείτε την παρακάμερα του αγώνα
Ολυμπιακός: «Η Ουντινέζε ξεκίνησε επαφές για τον Ορτέγκα», γράφουν στην Αργεντινή
Σύμφωνα με δημοσίευμα από την Αργεντινή η Ουντινέζε άνοιξε δίαυλο επικοινωνίας με τον Ολυμπιακό για την περίπτωση του Φρανσίσκο Ορτέγκα.Ο Ολυμπιακός δύσκολα θα...
















