Δείτε την παρακάμερα του Ολυμπιακού από το νικηφόρο πρώτο ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό.

Σε ένα παιχνίδι που σημαδεύτηκε από τις απουσίες των δύο μεγάλων σταρ (Φουρνιέ, Ναν), ο Ολυμπιακός ήταν αυτός που βγήκε νικητής από το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» κόντρα στον Παναθηναϊκό.

Οι «ερυθρόλευκοι» επέστρεψαν από το -12 του πρώτου μέρους και επικράτησαν με 90-86, κάνοντας σημαντικό βήμα για το πλεονέκτημα έδρας στα playoffs της Stoiximan GBL.


 
   

Δείτε την παρακάμερα του αγώνα



gazzeta.gr

 

Μπιάνκο: ΠΑΟΚ – «Η πρόταση απορρίφθηκε από τη Φιορεντίνα»

Ιταλός ρεπόρτερ ανέφερε ότι η Φιορεντίνα ήταν αρνητική στην πρόταση του ΠΑΟΚ.Ο Αλεσάντρο Μπιάνκο, ο οποίος έπαιξε δανεικός στον ΠΑΟΚ από τη Φιορεντίνα...