Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω story στον προσωπικό του λογαριασμό του instagram, άφησε υπόνοιες για το ντέρμπι μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.
Ο Ολυμπιακός φιλοξενεί στο ΣΕΦ τον Παναθηναϊκό για την 30η αγωνιστική της EuroLeague, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να ανεβάζει story κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.
Συγκεκριμένα ο μεγαλομέτοχος της «πράσινης» ΚΑΕ, μέσω ανάρτησής του στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, άφησε υπόνοιες, καθώς ανέβασε ένα μήνυμα στα σέρβικα, που αναφέρει «Ντροπή σου».
Τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με Super ενισχυμένες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
Καθημερινό Undoxing εμπειριών και προσφορών* στα καταστήματα Allwyn.Στην τελική ευθεία μπαίνουν από σήμερα οι όμιλοι του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Η 3η και τελευταία αγωνιστική...
















