Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω story στον προσωπικό του λογαριασμό του instagram, άφησε υπόνοιες για το ντέρμπι μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.
Ο Ολυμπιακός φιλοξενεί στο ΣΕΦ τον Παναθηναϊκό για την 30η αγωνιστική της EuroLeague, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να ανεβάζει story κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.
Συγκεκριμένα ο μεγαλομέτοχος της «πράσινης» ΚΑΕ, μέσω ανάρτησής του στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, άφησε υπόνοιες, καθώς ανέβασε ένα μήνυμα στα σέρβικα, που αναφέρει «Ντροπή σου».
Νίκος Παππάς: «Η απόφαση της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ για σύμπραξη με Τσίπρα έχει ένα...
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA».
Αρχικά ο κ. Παππάς αναφέρθηκε στην σκιώδη κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα.
«Είμαστε σε μία κατάσταση...
















