Η ΚΑΕ Ολυμπιακός υπενθύμισε για την έναρξη της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας για τους νέους κατόχους.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των ανανεώσεων όσον αφορά τους παλαιούς κατόχους εισιτηρίων διαρκείας, σειρά παίρνουν οι νέοι κάτοχοι.

Όπως έχει γίνει γνωστό από την ΚΑΕ Ολυμπιακός έγιναν συνολικά 6.098 ανανεώσεις από τα 7.000 εισιτήρια που είχαν διατεθεί και πλέον το μπαλάκι πηγαίνει σε όλους όσους θέλουν να «κλείσουν» τη δική τους θέση στο ΣΕΦ ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς.


 
   

Η «ερυθρόλευκη» διοίκηση έκανε μέσω των social media και τη σχετική… υπενθύμιση όσον αφορά τους νέους κατόχους, οι οποίοι θα μπορούν να αρχίσουν να προμηθεύονται τα εισιτήρια διαρκείας από το μεσημέρι της Πέμπτης (29/8, 14:00).





gazzeta.gr