Η οδυνηρή απώλεια 11 βαθμών στις 10 αγωνιστικές και η Ομόνοια που πρέπει να «ρεφάρει» στα ντέρμπι που ακολουθούν.
Είναι σαφως άκρως σημαντικό κρας τεστ ο επόμενος επίπονος μήνας, για το που θα καταλήξει η φετινή της προσπάθεια για την κατάκτηση του τίτλου. Ακόμα και χθες από επίσημα χείλη, δια στόματος Νικόλα Γεωργιάδη, μέλους του ΔΣ, λέχθηκε: «Ξεκάθαρος στόχος ή κατάκτηση του πρωταθλήματος, διαφορετικά θα πρόκειται για αποτυχία»!
Και το Τριφύλλι, όντας στο -9 από την πρωτοπόρο Πάφο, κυριολεκτικά θα κτυπήσει ρέστα στα τρία προσεχή ντέρμπι. Με την επανέναρξη, θα κληθεί να αντιμετωπίσει κατά σειρά τον Απόλλωνα στο ΓΣΠ, την Πάφος FC εκτός έδρας και τον ΑΠΟΕΛ ως τυπικά γηπεδούχους.
Αντιλαμβανόμαστε όλοι τη μεγάλη σημαντικότητα τους και τόσο πόσα κομβικά παιχνίδια θα είναι για την συνέχεια. Είτε η Ομόνοια τα κερδίζει, ή τουλάχιστον παίρνει το μεγαλύτερο «κομμάτι της πίτας» με τη μεγαλύτερη δυνατή συγκομιδή και επανέρχεται δυναμικά στη μάχη του τίτλου, είτε τα πράγματα ζορίζουν για τα καλά, με ορατό το ενδεχόμενο να είναι και μη αναστρέψιμη η κατάσταση.
Βλέπετε οι «πεταμένοι» βαθμοί με ΕΝΠ και Ομόνοια 29ης, με όλο το σεβασμό προς αυτές τις ομάδες, θα κυνηγάνε για καιρό τους πράσινους. Επέστρεψαν χθες στις προπονήσεις οι παίκτες υπό τον Βάλντας Νταμπράουσκας, ο οποίος ακολούθως μετέβη στο «ΑΕΚ ΑΡΕΝΑ» για το ματς της Εθνικής μας.
Και ουσιαστικά άρχισαν να σκέφτονται το ντέρμπι με τον Απόλλωνα, στις 23 Νοεμβρίου, στο ΓΣΠ. Οι ρυθμοί θα ενταθούν και με την επιστροφή των διεθνών Τρίτη-Τετάρτη, θα βάλει σε λειτουργία ο Λιθουανός κόουτς το πλάνο που έχει κατά νου για να κερδίσει τους μπλε της Λεμεσού.
Εντός της επόμενης εβδομάδας θα διαφανεί ποιοι από τους τραυματίες θα προλάβουν να πάρουν θέση στην αποστολή. Πολύ θετικές οι ενδείξεις για τους Κουλιμπαλί και Σεμέδο, όλα δείχνουν ότι προλαβαίνουν, ενώ καλύτερα πάει και ο Εβάντρο.
ΥΓ: Σε όλη τη διαδρομή με επικεφαλής τον πρόεδρο Παπασταύρου και τις δομές γύρω από οποίες λειτουργεί το οικοδόμημα της Ομόνοιας, οι υπεύθυνοι του εκάστοτε προγραμματισμού δουλεύουν προηγουμένως για να είναι έτοιμοι σε κάθε μεταγραφική περίοδο. Το ίδιο ισχύει και ενόψει Ιανουαρίου. Σε μια πρώτη «ανάγνωση», ένας κεντρικός αμυντικός, ένας ακραίος επιθετικός(όλα ανοικτά με Ατζίλι) και ένας ακόμη μεσοαμυντικός, οι σκέψεις των Αναστασίου-Νταμπράουσκας. Ακόμη φυσικά έχουμε δρόμο.
ΑΓ















