Όντως η διακοπή αυτή τη φορά θεωρητικά είναι ευεργετική για το Τριφύλλι σε σχέση με τους τραυματίες, αλλά και παίκτες που είχαν ανάγκη από ανάσες.
Και η πεποίθηση που υπάρχει στα ενδότερα της ομάδας είναι ότι αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο στο επίπονο πρόγραμμα με την επανέναρξη. Αρχής γενομένης από το ντέρμπι του Σαββάτου με τον Απόλλωνα, η Ομόνοια θα πάει χωρίς διακοπή σε φουλ απαιτητικά παιχνίδια.
Τρία διαδοχικά ντέρμπι, ενδιάμεσα καθοριστικά ματς στο Κόνφερενς και συνολικά 8 αναμετρήσεις μέχρι τις ολιγοήμερες διακοπές των Χριστουγέννων. Αντιλαμβανόμενοι άπαντες την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ομάδα, είναι πεπεισμένοι ότι είναι σε θέση για να γυρίσουν το «διακόπτη» και να ξαναμπούν δυναμικά σε τροχιά τίτλου. Οι οδυνηρές απώλειες ειδικά με ΕΝΠ και Ομόνοια29Μ, θα ταλαιπωρούν καιρό τους πράσινους. Και μόνο με τρίποντα στα επικείμενα ντέρμπι, θα μπορέσει όντως να υπάρξει turning point!
Στα πόδια του Βάλντας Νταμπράουσκας και των παικτών του είναι λοιπόν η μπάλα, για… αποδείξεις.
Θετικότατες οι ενδείξεις για Κουλιμπαλί, Σεμέδο, σήμερα θα επιχειρήσουν να προπονηθούν σε φουλ ρυθμούς, θέλει ακόμη λίγο χρόνο ο Εβάντρο. Εκτός λόγω καρτών οι Λοΐζου και Ντιούνκου.
ΑΓ














