Ο Τσέντι Όσμαν έκανε χαρούμενους πολλούς φίλους του Παναθηναϊκού, μοιράζοντας αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε μαζί τους.
Ο Τσέντι Όσμαν προσγειώθηκε στην Αθήνα το βράδυ της Κυριακής για λογαριασμό του τριφυλλιού και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις. Ανέφερε μεταξύ άλλων πως το τριφύλλι ήταν εύκολη επιλογή να συνεχίσει την καριέρα του, ενώ τόνισε πως θέλει το back to back στη Euroleague.
Η πράσινη ΚΑΕ ανέβασε video με την άφιξη του, με τον Τούρκο να μην χαλάει χατίρι στον κόσμο της ομάδας. Μοίρασε αυτόγραφα στους φίλους του τριφυλλιού και φωτογραφήθηκε μαζί τους.
📸💚#WeTheGreens #paobcaktor #LiveTheGreenMagic pic.twitter.com/G6EgPYv49G
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) September 8, 2024
Στιούαρτ: Από τους Πίστονς στους Γκρίζλις
Κάτοικος Μέμφις θα γίνει ο Αϊζάια Στιούαρτ, ο οποίος έγινε trade από τους Ντιτρόιτ Πίστονς όπου αγωνιζόταν έως τώρα.Αν έχει προέρχεται από μια...















