Οι παίκτες του Αστέρα Aktor καλούν τον κόσμο να δώσει δυναμικό «παρών» στο γήπεδο φέτος, με την αρχή να γίνεται απ’ αυτήν την Κυριακή απέναντι στον Βόλο.

Ο Asteras Aktor έκανε το… μπαμ στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος με το τεράστιο διπλό στο ΟΑΚΑ απέναντι στον Παναθηναϊκό. Οι Αρκάδες, έχουν και φέτος στόχος την Ευρώπη και οι παίκτες καλούν τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό τους, με την επιθυμία τους να είναι «γεμάτες εξέδρες στο Κολοκοτρώνης»!

Το μήνυμα των παικτών στον κόσμο:


 
   

«Ο ΑΣΤΕΡΑΣ για 18η χρονιά συμμετέχει στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ολα αυτά τα χρόνια η ομάδα με τον κόσμο έζησαν μαζί δύσκολες, αλλά και μεγάλες στιγμές.

Με αυτό το μήνυμα θέλουμε να προσκαλέσουμε όλους τους Αρκάδες και τους φιλάθλους οι οποίοι έχουν κατά καιρούς στηρίξει την ομάδα, να συσπειρωθούν και να αγκαλιάσουν την φετινή μας προσπάθεια.

Τα όνειρά μας δεν σταματούν, καθώς και η επιθυμία μας να γιορτάσουμε μεγάλα γεγονότα. Οσο περισσότερο ο κόσμος μας αγκαλιάζει, τόσο περισσότερο κι εμείς θέλουμε να φτάνουμε ψηλά.

Με αρχή τον αγώνα της Κυριακής, θέλουμε γεμάτες κερκίδες στο “Θεόδωρος Κολοκοτρώνης”. Πάμε όλοι μαζί για τον ΑΣΤΕΡΑ μας, την Τρίπολη και την Αρκαδία!».



gazzeta.gr

 

Μύκονος: Τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών & οι διάλογοι «φωτιά»

Πάνοπλοι αστυνομικοί κάνουν εφόδους σε σπίτια καβάτζες που διατηρούσε το κύκλωμα ναρκωτικών που δραστηριοποιούνταν στη Μύκονο. O άνθρωπος με το χαρακτηριστικό τατουάζ στην πλάτη και...