Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος βρέθηκε στο Costa Navarino όπου θα παραθέσει δείπνο στην ομάδα ενόψει και της έναρξης της νέας αγωνιστικής σεζόν.

Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR βρέθηκε με τη σειρά το την Πέμπτη (12/9) στο Costa Navarino όπου έχει καταλύσει η «πράσινη» αποστολή από την προηγούμενη ημέρα.

Οι πρωταθλητές Ευρώπης και Ελλάδας απολαμβάνουν το «δώρο» του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για την εξαιρετική χρονιά τη προηγούμενη σεζόν με την κατάκτηση των δύο σημαντικότερων τίτλων, με τον ίδιο να παραθέτει σε όλη την ομάδα δείπνο ενόψει και της έναρξης των επίσημων υποχρεώσεων.


 
   

Μπορεί οι παίκτες και το προπονητικό τιμ να απολαμβάνουν μερικές στιγμές χαλάρωσης ωστόσο ο Έργκιν Άταμαν δεν άφησε τη… μέρα να πάει χαμένη. Η ομάδα πραγματοποίησε στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Costa Navarino κανονικά προπόνηση καθώς ακολουθεί και το τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης».

Συγκεκριμένα η αποστολή επιστρέφει την Παρασκευή (13/9) στην Αθήνα και ακολούθως θα ταξιδέψει για την Κύπρο μία μέρα αργότερα, όπου θα αντιμετωπίσει την Μπάγερν (15/9) και την Μακάμπι (16/9).



gazzeta.gr

 

Βοσνία – Κατάρ: Το γκολ του Μάχμιτς για το 3-1

Το γκολ του Μάχμιτς στο 80ό λεπτό διαμόρφωσε το 3-1 για τη Βοσνία ενάντια στο Κατάρ.Η Βοσνία κατάφερε να καθαρίσει το ματς με...