Σε Γενική Απεργία καλούν την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου  ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Σε σχετική τους ανακοίνωση απαιτούν από την κυβέρνηση να λάβει «ουσιαστικά μέτρα», για σειρά προβλημάτων «που ταλανίζουν τους εργαζόμενους».

Λεωφορεία και τρόλεϊ αλλά και το μετρό(γραμμή 2-3) θα συμμετάσχουν στην απεργία με στάσεις εργασίας.

Ειδικότερα θα κινούνται στους δρόμους από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. Θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 ως τη λήξη της βάρδιας.


 
   

Τα τρένα και ο προαστιακός θα λειτουργήσει μέρος των δρομολογίων με προσωπικό ασφαλείας ενώ τα πλοία θα είναι δεμένα όλο το 24ωρο στα λιμάνια.

Δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας θα πραγματοποιήσουν οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Οι οδηγοί ταξί ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει τις προθέσεις τους.



megatv.com

 

ΑΕΚ: Σε συζητήσεις με τον Νέλι Τζόζεφ

Η ΑΕΚ έχει ξεκινήσει επαφές για την απόκτηση του Νέλι Τζόζεφ για την ενίσχυση της ρακέτας τηςΗ ΑΕΚ συνεχίσει να τσεκαρει τους υποψηφίους...