Ο Σέιν Λάρκιν χρησιμοποίησε ένα «emoji» προκειμένου να… σχολιάσει τις δύο καλύτερες πεντάδες στη φετινή Euroleague.
Μ’ ένα emoji που… κλαίει από τα γέλια επέλεξε να σχολιάσει τα αποτελέσματα για τις δύο καλύτερες πεντάδες της Euroleague ο Σέιν Λάρκιν.
Ο Αμερικανός γκαρντ της Αναντολού Εφές μέτρησε τη φετινή σεζόν 16.8 πόντους, 5.1 ασίστ, 2.8 ριμπάουντ, 1.1 κλεψίματα και 19.9 βαθμούς στο PIR κατά μέσο όρο.
Αν μη το άλλο δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από το γεγονός ότι απουσίασε τόσο από την All Euroleague Team όσο και από τη δεύτερη καλύτερη πεντάδα της Euroleague.
Δείτε την χαρακτηριστική του αντίδραση
😂
— Shane Larkin (@shanelarkin) May 13, 2024
Βοσνία – Κατάρ: Το γκολ του Μάχμιτς για το 3-1
Το γκολ του Μάχμιτς στο 80ό λεπτό διαμόρφωσε το 3-1 για τη Βοσνία ενάντια στο Κατάρ.Η Βοσνία κατάφερε να καθαρίσει το ματς με...















