Φελίξ Οζέρ Αλιασίμ και Άλεξ ντε Μινόρ πέρασαν στα προημιτελικά του Shanghai Masters και παράλληλα συνεχίζουν τη μάχη τους για την πρόκριση στα ATP Finals. 

Ο Αυστραλός και Νο7 του κόσμου δυσκολεύτηκε για ένα σετ απέναντι στον Πορτογάλο Νούνο Μπόργες και με 7-5, 6-2 πέρασε στην 8άδα της Σαγκάης.

Με ένα break στο τέλος του 1ου σετ (6-5) κι ένα εύκολο hold στη συνέχεια, ο ντε Μινόρ έκανε το 1-0. Στο 2ο σετ, τα 2 γρήγορα breaks διευκόλυναν το έργο του Αυστραλού, ο οποίος πήρε αρχικά προβάδισμα με 4-0 και στη συνέχεια σφράγισε τη νίκη και την πρόκριση.

Στη φάση των “8” ο ντε Μινόρ θα παίξει κόντρα είτε στον Ντανιίλ Μεντβέντεφ, είτε απέναντι στον Λέρνερ Τιέν, οι οποίοι κλείνουν το πρόγραμμα της Τετάρτης (8/10).

Ο Αλιασίμ απέκλεισε τον Μουζέτι 

Στα προημιτελικά προκρίθηκε και ο Αλιασίμ, που με τη σειρά του κέρδισε τον Λορέντσο Μουζέτι με 6-4, 6-2 μετά από μια ώρα και 26 λεπτά. 

 

Ένα break (3-2) κι ένα δύσκολο hold αμέσως μετά (έσβησε τριπλό break-point) ήταν αρκετά για τον Καναδό για να κατακτήσει το 1ο σετ κάνοντας το 1-0. 

Από εκεί και πέρα, ο Αλιασίμ μετέτρεψε το 1-2 σε 6-2 στο 2ο σετ παίρνοντας την πρόκριση για την επόμενη φάση εκεί όπου θα αντιμετωπίσει τον Γάλλο Αρτούρ Ριντερκνές, που νωρίτερα κέρδισε τον Γίρι Λεχέτσκα με 6-3, 7-6(5).





tennis24.gr

 

Δριμύ κατηγορώ του Ταρέμι για τη FIFA: «Ένα Μουντιάλ καταστροφή, εξ αρχής δεν μας...

Ο Μεχντί Ταρέμι απασφάλισε στις δηλώσεις του μετά την ισοπαλία με την Αίγυπτο κατηγορώντας τη FIFA και τον Ινφαντίνο πως εξ αρχής δεν...