Παρά τις δυσκολίες της πίστας στο Μονακό, η Mercedes παραμένει σταθερή στην επιλογή της άμεσης έλευσης του πακέτου αναβάθμισης στη W14.

Η γερμανική ομάδα σκόπευε αρχικά να φέρει ένα μεγάλο πακέτο αλλαγών στο Grand Prix της Emilia Romagna. Με τον αγώνα όμως να ακυρώνεται λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών στην ευρύτερη περιοχή, η ευκαιρία για αξιοποίηση μιας κλασσικής πίστας για δοκιμές στα νέα μέρη της W14 χάθηκε.

Αυτή η ακύρωση έφερε λοιπόν τη Mercedes μπροστά στο δίλημμα της ακύρωσης του πακέτου αναβάθμισης για τη Βαρκελώνη, μια επίσης παραδοσιακή πίστα, και της άμεσης έλευσης το επόμενο Σαββατοκύριακο, για το GP του Μονακό.

Η πίστα του Πριγκηπάτου, όμως, δεν προσφέρεται για πειραματισμούς και δοκιμές, δεδομένου ότι είναι μια εξαίρεση στο πρόγραμμα, ενώ και η στενή χάραξη κάνει τα όποια λάθη αρκετά πιθανά και κοστοβόρα.

Ωστόσο, αν και η επιλογή της Βαρκελώνης θα είχε σίγουρα αγωνιστική λογική, στη Mercedes επέλεξαν το δρόμο της άμεσης χρήσης των νέων εξαρτημάτων στο Μονακό, με την τελική απόφαση να βασίζεται σε συγκεκριμένους παράγοντες.

Στη Mercedes παραμένουν πεπεισμένοι πως οι αναβαθμίσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν νέα sidepods, ανανεωμένο πάτωμα και διαφορετική εμπρός ανάρτηση, θα δώσουν σημαντική βελτίωση στη συνολική επίδοση, έτσι, δεν υπάρχει λόγος να κριθεί πως δεν υπάρχουν πράγματα να κερδηθούν με τη χρήση του στο Μονακό.

Επιπλέον, με τους Lewis Hamilton και George Russell να περιορίζονται φέτος από έλλειψη εμπιστοσύνης στο μονοθέσιο, η αυξημένη εμπιστοσύνη που μπορεί να προκύψει από τις αναβαθμίσεις, σε μια στενή και ασυγχώρητη πίστα, όπως το Μονακό, ενδέχεται να δώσει αρκετά κέρδη σε ρυθμό στους οδηγούς.

Ακόμα ένας λόγος είναι πως, με την ανανεωμένη W14 να έχει φτάσει ήδη στην Imola, θα χρειαζόταν περισσότερη δουλειά ώστε να έρθουν τα παλαιότερα εξαρτήματα από το Brackley, μιας και το Μονακό απέχει λίγα μόλις χιλιόμετρα από την περιοχή της Emilia Romagna. Έτσι, η επιλογή της καθυστέρησης έλευσης των αναβαθμίσεων θα ήταν πρόκληση από πλευράς logistics, μιας και θα χρειαζόταν όλα όσα είχαν προβλεφθεί για την Imola να αλλάξουν, και ύστερα να στηθούν εκ νέου απ’ την αρχή για τη Βαρκελώνη, μόλις μια εβδομάδα μετά.

Αντίστοιχα διλήμματα αντιμετώπισαν και άλλες ομάδες που σχεδίαζαν να αξιοποιήσουν την Imola για δοκιμές εξαρτημάτων, όπως η AlphaTauri και η Ferrari, με τη Scuderia εν τέλει να επιλέγει το αντίθετο από τη Mercedes, προτιμώντας τη Βαρκελώνη ως τελικό προορισμό των αναβαθμίσεων της SF-23.


f1fan.gr