O ΛεΜπρόν Τζέιμς έγινε ο πρώτος μπασκετμπολίστας που κράτησε τη σημαία των ΗΠΑ στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, προσθέτοντας ακόμα μια σπουδαία στιγμή στην τεράστια καριέρα του.

Μία από τις σημαντικότερες στιγμές της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι ήταν είσοδος της ομάδας των ΗΠΑ με σημαιοφόρο τον ΛεΜπρόν Τζέιμς.

Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας μπάσκετ Ανδρών των ΗΠΑ, όπου ένα μέλος της ήταν και ο σημαιοφόρος.


 
   

Δίπλα του ήταν και η 20χρονη τενίστρια Κόκο Γκάουφ η οποία έγραψε ιστορία ούσα η νεότερη αθλήτρια η οποία ψηφίστηκε από τους συναθλητές της για να λάβει αυτή την ύψιστη τιμή.



gazzeta.gr

 

Μεγάλη εκδήλωση για τα 80 χρόνια της εφημερίδας «Πατρίς»

Γεμάτη κόσμο που έσφυζε από χαρά αλλά και συγκίνηση, ήταν το βράδυ της Τετάρτης η πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο. Πλήθος πολιτών, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα...