Με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Δημήτρη Κουρέτα, τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία έξι υπάλληλοι της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Οι έξι υπάλληλοι πιάστηκαν επ΄ αυτοφώρω να χρηματίζονται ενώ οι παραβάσεις είναι απόκτηση οικονομικού ανταλλάγματος, ανάρμοστη συμπεριφορά και χρήση δημοσιοϋπαλληλικής συμπεριφοράς για εξυπηρέτηση προσωπικών δεδομένων.
Σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα η παύση των 6 υπαλλήλων είναι οριστική.
Μύκονος: Τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών & οι διάλογοι «φωτιά»
Πάνοπλοι αστυνομικοί κάνουν εφόδους σε σπίτια καβάτζες που διατηρούσε το κύκλωμα ναρκωτικών που δραστηριοποιούνταν στη Μύκονο.
O άνθρωπος με το χαρακτηριστικό τατουάζ στην πλάτη και...


















