Δέντρο έπεσε σε σταθμευμένο όχημα στη Θεσσαλονίκη.

Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης (21/10) στη Γρηγορίου Λαμπράκη, με το δέντρο να καταρρέει και να πέφτει πάνω σε σταθμευμένο όχημα.

«Μας τηλεφώνησαν και είπαν ότι ένα δέντρο καταπλάκωσε το αυτοκίνητό μας. Ήρθαμε εδώ, βρήκαμε την αστυνομία και την Πυροσβεστική που έκοβε τα κλαδιά. Το δέντρο δεν είχε ρίζες, ήταν σάπιο από χρόνια και μέχρι τώρα το συγκρατούσαν τα σίδερα», είπε ο ιδιοκτήτης του οχήματος.


 
   

Όπως φαίνεται και στα πλάνα, το δέντρο βρισκόταν εντός καταστήματος εστίασης.

Το ρεύμα προς Κωνσταντινουπολίτικα είναι κλειστό, ενώ σημειώθηκαν μόνο υλικές ζημιές και όχι τραυματισμοί.



megatv.com

 

Μύκονος: Τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών & οι διάλογοι «φωτιά»

Πάνοπλοι αστυνομικοί κάνουν εφόδους σε σπίτια καβάτζες που διατηρούσε το κύκλωμα ναρκωτικών που δραστηριοποιούνταν στη Μύκονο. O άνθρωπος με το χαρακτηριστικό τατουάζ στην πλάτη και...