Ο Αντρέα Τρινκιέρι μίλησε για τους στόχους της Ζάλγκιρις στην προσεχή EuroLeague, ενώ σχολίασε μεταξύ άλλων και το χρυσό μετάλλιο των ΗΠΑ στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η Ζάλγκιρις ξεκίνησε την προετοιμασία της ενόψει της νέας σεζόν και ο Αντρέα Τρινκιέρι, σε δηλώσεις του στη Messaggero Veneto, μίλησε για τους στόχους των Λιθουανών στη EuroLeague.
«Περιμένω ένα πράγμα. Να φτιάξουμε μία ομάδα που παίζει ως σύνολο. Πέρσι δεν ήμασταν αρκετά καλοί. Θέλουμε να προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, κάτι που σημαίνει να κερδίσουμε τον τίτλο του πρωταθλήματος και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό στην EuroLeague, φτάνοντας στο Top10» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Τρινκιέρι.
Ενώ ο Ιταλός μίλησε και για το τουρνουά των Ολυμπιακών Αγώνων που έκλεισε με τη νίκη των Αμερικανών επί της Γαλλίας στον τελικό. «Ήταν εκπληκτικό. Το επίπεδο στα νοκ άουτ ήταν φανταστικό. Οι ΗΠΑ παραλίγο να μην τα καταφέρουν, αλλά ήταν καλύτεροι και πήραν το χρυσό. Μία κατοχή και ένας… Κάρι λιγότερος. Αν ο Ντόμπριτς είχε ευστοχήσει στο ελεύθερο τρίποντο, η Σερβία θα είχε μεγάλο πλεονέκτημα. Μετά ήρθε ο Κάρι που είναι μοναδικός».
















