Ο Νόβακ Τζόκοβιτς, αφού μίλησε για τη φυσική του κατάσταση, στη συνέχεια απάντησε στον δημοσιογράφο που χαρακτήρισε τη νίκη κόντρα στον Ζιζού Μπεργκς, εύκολη. 

“Το πόδι μου σήμερα ήταν καλά”, είπε ο Τζόκοβιτς. “Φαίνεται όμως πως πάντα κάτι συμβαίνει με το σώμα μου σε κάθε ματς. Υπάρχουν διάφορα ζητήματα με τα οποία προσπαθώ να τα βγάλω πέρα καθημερινά. Ελπίζω να βελτιωθώ όσο το τουρνουά προχωρά. Έχω μια μέρα ξεκούρασης πριν τα ημιτελικά, κι αυτό είναι πολύ θετικό.”

“Δεν υπάρχει εύκολη νίκη σ’ αυτό το επίπεδο. Ο Μπεργκς έπαιξε τρομερό τένις σε όλο το τουρνουά. Θα ήταν ασέβεια να πω ότι ήταν εύκολο ματς. Ήταν μια πραγματικά δύσκολη νίκη στα δύο σετ.”, ήταν η απάντηση του Σέρβου.


 
   

Για τους 10 ημιτελικούς σε 11 συμμετοχές: “Δεν είναι μυστικό ότι μου αρέσει να παίζω στην Κίνα. Η ενέργεια που παίρνω από το κοινό με κρατάει όρθιο. Κάθε φορά που νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν, αυτοί με σηκώνουν. Νιώθω ευγνωμοσύνη και το απολαμβάνω.”

Όσο για τον επόμενο αντίπαλο, την ευχάριστη έκπληξη του τουρνουά, Βαλεντίν Βασερό, ο Τζόκοβιτς είπε: “Τον ξέρω 2 χρόνια, από τότε που προπονούμαι μόνιμα στο Μόντε Κάρλο. Είναι τρομερό αυτό που κάνει για το Μονακό, ιστορική στιγμή. Έχει μεγάλο σερβίς, επιθετικό παιχνίδι, θυμίζει αρκετά τον Ριντερκνές. Θα είναι μια πρόκληση, αλλά ανυπομονώ.”

 

 

SHANGHAI MASTERS SINGLES DRAW | DOUBLES DRAW | SCHEDULE (+5h)



tennis24.gr

 

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Με 11άδα οι πράσινοι, εκτός και ο Σλούκας

Μόλις 11 είναι οι διαθέσιμοι παίκτες στον Παναθηναϊκό ενόψει του Game 4 καθώς τέθηκε νοκ άουτ οριστικά και ο Κώστας Σλούκας. Εκτός και...