Ο Σταν Βαβρίνκα γνωρίζει πως πλησιάζει στο φινάλε της σπουδαίας καριέρας του, αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμος να αφήσει τη ρακέτα του.

Ο 40χρονος Ελβετός, τρις πρωταθλητής Grand Slam, μίλησε για το μέλλον του στο τένις, παραδεχόμενος ότι το τέλος πλησιάζει — χωρίς, ωστόσο, να τοποθετεί ακόμη μια οριστική ημερομηνία αποχώρησης.

“Δεν ξέρω αν θα υπάρξει επόμενη σεζόν. Αυτή τη χρονιά θα την ολοκληρώσω. Ζω το παρόν και προσπαθώ να το απολαμβάνω στο έπακρο”, δήλωσε ο Βαβρίνκα στην εφημερίδα Le Matin.


 
   

“Θα κάνω τον απολογισμό μου μετά την Αθήνα”

Ο πρώην Νο3 του κόσμου, έχει πάρει wild card τόσο στο 1000άρι του Παρσιού, όσο και στο 250άρι της Αθήνας, όπου εκεί θα ολοκληρώσει τη σεζόν και ίσως και την καριέρα του.

“Όλοι έχουμε μια ημερομηνία λήξης και κάποια στιγμή πρέπει να αφήσουμε τις ρακέτες στην άκρη. Ξέρω ότι το τέλος είναι πολύ κοντά, αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, στη Βασιλεία. Θα κάνω τον απολογισμό μου μετά την Αθήνα.”

“Απολαμβάνω ακόμα αυτό που κάνω”

Παρά την ηλικία του και τη φθορά των τελευταίων ετών, ο Βαβρίνκα εξακολουθεί να αντλεί χαρά από το παιχνίδι, κρατώντας ζωντανό το πάθος του για το άθλημα.

“Απολαμβάνω ακόμα αυτό που κάνω και θέλω να αξιοποιήσω στο έπακρο τους τελευταίους μου αγώνες. Πάνω απ’ όλα, θέλω να ξεπερνάω τα όριά μου και να βλέπω τι μπορώ να πετύχω. Όσο έχω κίνητρο, θέλω να συνεχίσω λίγο ακόμη”, πρόσθεσε.



tennis24.gr

 

Ερυθρός Αστέρας: Τέλος ο Κάνααν

Ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα.Έπειτα από δύο χρόνια στον Ερυθρό Αστέρα, ο...