Ένα απίστευτο στιγμιότυπο χάρισε ο Κορεντάν Μουτέ, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησής με τον Νόβακ Τζόκοβιτς στο Foro Italico. Ξέχασε να βάλει το κινητό του στη σίγαση, και αυτό χτύπησε την ώρα που πήγε να σερβίρει, με τον ίδιο να τρέχει εσπευσμένα στον πάγκο του.
Ο Νόλε γέλασε βλέποντας τον Γάλλο αντίπαλό του να σηκώνει τα χέρια προς το κοινό και να απολογείται, ενώ μάλιστα προσποιήθηκε πως θα το σηκώσει κιόλας, κάτι που προκάλεσε πιο έντονο γέλιο, τόσο στον Σέρβο, όσο και στο κοινό του κεντρικού κορτ.
Wakey, wakey, @moutet99 🤣📞
The Frenchman’s phone alarm goes off during his match with @DjokerNole!#IBI24 pic.twitter.com/ESEx36Cy9t
— Tennis TV (@TennisTV) May 10, 2024
Στην εξέλιξη του ματς ο Τζόκοβιτς επικράτησε με 6-3, 6-1, και προκρίθηκε εύκολα στον 3ο γύρο του Masters της Ρώμης. Εκεί θα συναντήσει τον Αλεχάνδρο Ταμπίλο, που είχε bye στον 1ο γύρο και στην πρεμιέρα του κέρδισε τον Γιανίκ Χάνφμαν με 6-3, 7-6(4).

















