Ο επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Σεργκέι Λαβρόφ δήλωσε σήμερα ότι θα ήθελε οι ΗΠΑ «να εγκαταλείψουν τη γλώσσα των τελεσιγράφων» για να διευκολύνουν «την επιστροφή στις διαπραγματεύσεις», σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Ιρανό ομόλογό του, τον Αμπάς Αραγτσί.
Οι δύο υπουργοί ζήτησαν επίσης να σταματήσουν οι «παράνομες επιθέσεις» εναντίον πολιτικών υποδομών, όπως είναι ο σταθμός παραγωγής πυρηνικής ενέργειας του Μπουσέρ, στον οποίο εργάζονταν δεκάδες Ρώσοι.
Μουντίαλ 2026: Σάλος με παίκτες της Τουρκίας – Κυκλοφόρησε βίντεο που τους δείχνει να...
Ένα βίντεο που δείχνει τρεις παίκτες της εθνικής ομάδας της Τουρκίας να καπνίζουν σε ένα μπαλκόνι ξενοδοχείου έκανε πρόσφατα το γύρο του διαδικτύου,...
















