Το «Τούνελ» συνεχίζει την έρευνα για τη μυστηριώδη εξαφάνιση του Κωνσταντίνου Γρεβενίτη. Ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας από τον Βλαχιώτη Λακωνίας χάθηκε χωρίς να αφήσει ίχνη τον Σεπτέμβριο του 2023, λίγες μόλις ώρες πριν επιστρέψει στην Αμερική, όπου τον περίμεναν τα παιδιά και τα εγγόνια του.
Το σπίτι του βρέθηκε ανοιχτό, τα προσωπικά του αντικείμενα παρέμειναν στη θέση τους, ενώ τα γυαλιά του εντοπίστηκαν πεταμένα στην αυλή. Μια εικόνα που δημιουργεί την αίσθηση πως κάποιος έκοψε βίαια το νήμα της ζωής του λίγο πριν αναχωρήσει για τις ΗΠΑ.
Η έρευνα της εκπομπής επέστρεψε στα χωράφια και στις πολύχρονες δικαστικές διαμάχες που είχαν διχάσει την οικογένεια Γρεβενίτη για περιουσιακά στοιχεία και εκτάσεις μεγάλης αξίας.
Ο τελευταίος άνθρωπος που είδε τον Γρεβενίτη είναι αυτός που διαχειριζόταν αγροτεμάχια του. Μίλησε εκ νέου στο «Τούνελ», για τα επίμαχα κτήματα που βρέθηκαν στο επίκεντρο της έρευνας.
«Δεν γνώριζα καν ότι ο κύριος Κώστας είχε χωράφι στην περιοχή όπου βρέθηκε πεταμένο το κινητό του. Από την πρώτη στιγμή η Αστυνομία πήρε το ενοικιαστήριο και το εξέτασε μαζί με όλα τα υπόλοιπα έγγραφα. Ίσως να μην είχαν ξεκαθαρίσει ούτε οι ίδιοι σε ποια ακριβώς χωράφια αναφερόμασταν. Το αγροτεμάχιο που διαχειριζόμουν βρίσκεται στην περιοχή “Αγία Κυριακή”, περίπου εκατό μέτρα από το νεκροταφείο. Δεν έχει καμία σχέση με το σημείο όπου εντοπίστηκε το κινητό. Απέχει τουλάχιστον τρία με τέσσερα χιλιόμετρα.»
Όπως εξηγεί, θεωρεί πιθανό ο δικηγόρος του αγνοούμενου να είχε ενημερώσει και τις Αρχές για το συγκεκριμένο αγροτεμάχιο.
«Τους είχα εξηγήσει ότι δεν έχω χωράφι σε εκείνο το σημείο, αλλά πιο πάνω, δεξιά. Όταν τους το υπέδειξα, μου ζήτησαν να τους παραδώσω και το ενοικιαστήριο για να το ελέγξουν. Το μοναδικό πρόβλημα που γνώριζα αφορούσε το χωράφι στην “Αγία Κυριακή”. Παρότι υπήρχε γεώτρηση, δεν υπήρχε πρόσβαση σε νερό, γιατί, σύμφωνα με όσα γνώριζα, τα ανίψια του δεν το επέτρεπαν. Δίπλα υπάρχουν ελαιώνες που ανήκαν στα ανίψια του. Ήταν κι αυτοί μέρος μιας περιουσίας που είχε μοιραστεί έπειτα από δικαστικές διαμάχες. Δεν γνωρίζω ποιος διαχειρίζεται σήμερα τα χωράφια ούτε αν πηγαίνει κάποιος εκεί. Έχω αποσυρθεί πλήρως από την υπόθεση.»
Ο ίδιος υποστηρίζει πως όσο είχε τη διαχείριση των αγροτεμαχίων, δεν αντιμετώπισε ποτέ κάποιο πρόβλημα ή παράπονο από τα ανίψια του αγνοούμενου.
«Με τον προηγούμενο επιστάτη από την Τρίπολη είχα μιλήσει μόνο μία φορά, όταν ξεκίνησα να νοικιάζω τα χωράφια, γύρω στον Απρίλιο ή τον Μάιο. Από τότε δεν είχαμε καμία άλλη επικοινωνία. Δεν συνεργαστήκαμε ποτέ ουσιαστικά και, αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο, δεν θα είχα κανέναν λόγο να το αποκρύψω. Ξέρω πολύ καλά ότι, σε ό,τι αφορά την εξαφάνιση του κυρίου Κώστα, δεν έχω τίποτα να κρύψω. Θεωρώ μάλιστα πως στάθηκα τυχερός που η υπόθεση πέρασε στην Ασφάλεια Σπάρτης, γιατί το πρώτο δίμηνο με εξέτασαν εξονυχιστικά. Αν δεν είχε γίνει αυτή η έρευνα, ίσως να βρισκόμουν μπλεγμένος σε κάτι που ούτε θέλω να φαντάζομαι», καταλήγει.



















