Η Λειψία ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Σέσκολ, το οποίο κράτησε με… νύχια και με δόντια από τους «μνηστήρες» της Premier League.

Παίκτης της Λειψίας μέχρι το καλοκαίρι του 2029 έγινε ο Μπέντζαμιν Σέσκο, ο οποίος επέκτεινε το συμβόλαιο που είχε για ακόμη έναν χρόνο, παίρνοντας και μία γενναία αύξηση αποδοχών.

Ο 21χρονος Σλοβένος επιθετικός έκανε μία εξαιρετική σεζόν φέτος σκοράροντας 18 γκολ και δίνοντας δύο ασίστ στην πρώτη του χρονιά με την γερμανική ομάδα, η οποία τον απέκτησε τον περασμένο καλοκαίρι από την Σάλτσμπουργκ με 24 εκατ. ευρώ.


 
   

Ήδη πριν καλά καλά ανοίξει το φετινό καλοκαιρινό μεταγραφικό παράθυρο αρκετές ομάδες της Premier League ενδιαφέρθηκαν για να τον κάνουν δικό τους, όμως η Λειψία μπόρεσε να τον πείσει να παραμείνει στην ομάδα, υπογράφοντας μάλιστα και νέο συμβόλαιο.

Σύμφωνα με τον Φαμπρίτσιο Ρομάνο, μπορεί να μην έχει συμπεριληφθεί κάποια ρήτρα στην συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, όμως έχει γίνει μία συμφωνία… κυρίων για να μπορέσει εκείνος να αποχωρήσει είτε το 2025 είτε το 2026, αφού φυσικά καλυφθούν και οι απαιτήσεις της ομάδας.





gazzeta.gr

 

Βοσνία – Κατάρ: Το γκολ του Μάχμιτς για το 3-1

Το γκολ του Μάχμιτς στο 80ό λεπτό διαμόρφωσε το 3-1 για τη Βοσνία ενάντια στο Κατάρ.Η Βοσνία κατάφερε να καθαρίσει το ματς με...