Παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα αποτελούν οι Τζαβόντε Σμαρτ, Άνταμ Χάνγκα και Τρέι Τόμπκινς.
Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε την αποχώρηση των Άνταμ Χάνγκα, Τζαβόντε Σμαρτ και Τρέι Τόμπκινς από του Γιάννη Σφαιρόπουλου, η οποία έχει αρχίσει τη διαμόρφωση του ρόστερ για την επερχόμενη σεζόν.
Μέχρι στιγμής ο σύλλογος της σέρβικης πρωτεύουσας έχει αποκτήσει τους Αϊζάια Κάνααν, Νίκολα Κάλινιτς και Μάικ Ντάουμ ενώ στο ρόστερ αναμένεται να ενταχθεί και ο Κόντι Μίλερ ΜακΙντάιρ.
Η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα
Thank you Adam, Trey and Javonte. Always the part of 🔴⚪️ family! 🙌🏼#kkcz #WeAreTheTeam #CrvenoBelaPorodica pic.twitter.com/kG3JlCrdHV
— KK Crvena zvezda Meridianbet (@kkcrvenazvezda) July 2, 2024
Λιβαδειά: Νεκρή και δεύτερη μητέρα μέσα σε λίγες μέρες μετά τον τοκετό
Μια ακόμη τραγωδία σημειώθηκε στη Λιβαδειά, όπου μια 35ρονη μητέρα έχασε τη ζωή της λίγες μέρες μετά τον τοκετό.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η...















