Ο Σεμπαστιάν Παλάσιος επιστρέφει στην Αργεντινή μετά από τα τρία χρόνια που πέρασε στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό για λογαριασμό της Ταγιέρες.

Στην Αργεντινή θα είναι τελικά ο επόμενος προορισμός του Σεμπαστιάν Παλάσιος, αφού φαίνεται πως οι προχωρημένες επαφές, που είχαμε αναφέρει πως υπήρχαν το προηγούμενο διάστημα, με την Ταγιέρες είχαν τελικά αποτελέσμα κι έτσι οι δύο πλευρές έφτασαν σε συμφωνία.

Ο 32χρονος Αργεντινός εξτρέμ, που έμεινε ελεύθερος μετά από τρία χρόνια από τον Παναθηναϊκό, αφού ολοκληρώθηκε το συμβόλαιο που είχαν υπογράψει όταν αποκτήθηκε, έδωσε τα χέρια με την αργεντίνικη ομάδα, όπως επιβεβαίωσε και ο Λουίς Σέζαρ Μέρλο και θα αγωνιστεί εκεί για τρίτη φορά στην καριέρα του (2016- Δεκ. 2017 και Γεν. 2019- Ιουν. 2019).


 
   

Η συμφωνία του Παλάσιος με την Ταγιέρες αφορά συμβόλαιο για 2+1 χρόνια κι εκείνος αναμένεται να ταξιδέψει τις επόμενες ώρες εκεί για να τελειώσει και το τυπικό σκέλος της μεταγραφής του.





gazzeta.gr

 

Ερυθρός Αστέρας: Τέλος ο Κάνααν

Ο Αϊζάια Κάνααν αποτελεί παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα, μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην ομάδα.Έπειτα από δύο χρόνια στον Ερυθρό Αστέρα, ο...