Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έδωσε παράταση στις ανανεώσεις των εισιτηρίων διαρκείας έως και την Παρασκευή 9/8.

Οι φίλοι του Ολυμπιακού που είχαν στην κατοχή τους διαρκείας έως και τη περσινή σεζόν θα έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν τα εισιτήριά τους έως και το βράδυ της Παρασκευής (9/8, 22:00) όπως ενημέρωσε σχετικά η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ.

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως λόγω της τεράστιας ζήτησης, του μεγάλου όγκου ανανεώσεων, αλλά και των πολλών αιτημάτων για αλλαγές, δίνει παράταση στην περίοδο των ανανεώσεων μέχρι και την Παρασκευή (9/8) και ώρα 22:00» ανέφερε η διοίκηση των Πειραιωτών.


 
   





gazzeta.gr

 

Αποθεώθηκε στη Σερβία ο Ομπράντοβιτς: Το αστείο που έκανε για τις κόκκινες φανέλες

Ο Ζέλικο Οπμράντοβιτς βρίσκεται στη Σερβία ως ομιλητής σε ένα σεμινάριο προπονητικής προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς και αστειεύτηκε με τα χρώματα των...