Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έδωσε παράταση στις ανανεώσεις των εισιτηρίων διαρκείας έως και την Παρασκευή 9/8.
Οι φίλοι του Ολυμπιακού που είχαν στην κατοχή τους διαρκείας έως και τη περσινή σεζόν θα έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν τα εισιτήριά τους έως και το βράδυ της Παρασκευής (9/8, 22:00) όπως ενημέρωσε σχετικά η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ.
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως λόγω της τεράστιας ζήτησης, του μεγάλου όγκου ανανεώσεων, αλλά και των πολλών αιτημάτων για αλλαγές, δίνει παράταση στην περίοδο των ανανεώσεων μέχρι και την Παρασκευή (9/8) και ώρα 22:00» ανέφερε η διοίκηση των Πειραιωτών.
🎫 Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως λόγω της τεράστιας ζήτησης, του μεγάλου όγκου ανανεώσεων, αλλά και των πολλών αιτημάτων για αλλαγές, δίνει παράταση στην περίοδο των ανανεώσεων μέχρι και την Παρασκευή (9/8) και ώρα 22:00. #OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight…
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) August 5, 2024
















