Ο Γιάνικ Σίνερ παραδέχθηκε πως τα προβλήματα που τον οδήγησαν στην εγκατάλειψη στη Σαγκάη είχαν κυρίως ψυχολογικό υπόβαθρο, ενώ μίλησε και για τον Στέφανο Τσιτσιπά με τον οποίον θα αναμετρηθούν στην πρεμιέρα της Τετάρτης (15/10).

“Είχα δύο ημέρες ξεκούραση (από τη Σαγκάη) και μετά επιστρέψαμε στη δουλειά. Νιώθω καλά, σωματικά και ψυχικά. Είμαι έτοιμος για το Ριάντ, αλλά κυρίως για τα τουρνουά της Βιέννης, του Παρισιού και του Τορίνο.”, είπε ο Ιταλός, αν και η συμμετοχή του στο Παρίσι παραμένει υπό συζήτηση. 

Για τον Τσιτσιπά, ο κάτοχος του τίτλου στο Ριάντ είπε: “Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ για δεύτερη χρονιά. Οι αντίπαλοι είναι πολύ δυνατοί, οπότε θα δούμε τι μπορώ να κάνω. Ο Τσιτσιπάς είναι ένας από αυτούς και σερβίρει εξαιρετικά. Θα προσπαθήσω να παίξω το καλύτερό μου τένις.”, τόνισε.


 
   

Όσο για τις κράμπες στη Σαγκάη: “Πιστεύω ότι ήταν θέμα ψυχολογίας. Δεν ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος. Όταν συνδυάζονται όλα —ζέστη, υγρασία, πίεση— στο τέλος το σώμα σε προδίδει. Ήταν δικό μου λάθος. Μαθαίνεις από τέτοιες εμπειρίες. Οι κράμπες συμβαίνουν, δεν συνέβη μόνο σε μένα. Τώρα όλα είναι καλά.”

Το παιχνίδι του Σίνερ με τον Τσιτσιπά θα ξεκινήσει περίπου στις 21:30 GR και θα μεταδοθεί live από την ψηφιακή πλατφόρμα του Netflix. 

The post Σίνερ: “Δύσκολος αντίπαλος ο Τσιτσιπάς” appeared first on Tennis24.



tennis24.gr