Σοβαρό επεισόδιο ανήλικης βίας σημειώθηκε σε δημοτικό σχολείο στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα ξεκίνησαν όταν ο 11χρονος βρισκόταν στην αυλή του σχολείου και δύο συμμαθητές του του επιτέθηκαν και τον τραυμάτισαν.

Συγκεκριμένα, ο ένας από τους μαθητές χτύπησε τον 11χρονο στο κεφάλι, ενώ ο άλλος μαθητής τον γρονθοκόπησε στο πρόσωπο.


 
   

Ο ανήλικος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν οι γονείς του μαθητή, ο 11χρονος εδώ και δύο χρόνια δέχεται bullying από ομάδα ανηλίκων, με τη διεύθυνση του σχολείου να παραμένει άπραγη.



megatv.com

 

Παναθηναϊκός: Τo vlog του Κάτρη από την 4η μέρα της προετοιμασίας

Ο Γιώργος Κάτρης μάς ξενάγησε στις εγκαταστάσεις που διαμένει ο Παναθηναϊκός στο Άπελντορν και μάς έδωσε μια γεύση από την καθημερινότητα της ομάδας...