Ο Νόβακ Τζόκοβιτς δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το παιχνίδι με τον Τέιλορ Φριτς, με τον Σέρβο να ζητάει συγγνώμη για την αποχώρησή του από το ματς. Μετά από ένα μεγάλο σε χρονική διάρκεια σετ, με το προτελευταίο game να διαρκεί 16 λεπτά, ο Τζόκοβιτς υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει την αναμέτρηση για τις θέσεις 3-4 του Six Kings Slam. 

“Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από όλους. Λυπάμαι που δεν μπορέσατε να δείτε το 2ο σετ”, είπε ο Τζόκοβιτς εμφανώς εξαντλημένος από την προσπάθεια. “Αξίζουν συγχαρητήρια στον Τέιλορ. Είχαμε μερικά απίστευτα games προς το τέλος αυτού του σετ. Ειλικρινά, ήταν ένα από τα πιο μεγάλα σετ που έχω παίξει ποτέ.”

 


 
   

“Ήταν μια εκπληκτική επίσκεψη στο Ριάντ για μένα, για άλλη μια φορά. Σας ευχαριστώ όλους που με καλωσορίσατε τόσο θερμά. Είναι η τρίτη φορά που έρχομαι μέσα σε τρία χρόνια. Ελπίζω, αν συνεχίσω έτσι, να επιστρέψω και του χρόνου — αν με θέλετε εδώ.”

Όσο για το πλάνο που έχει μέχρι το τέλος της σεζόν, ο Τζόκοβιτς είπε: “Τώρα είναι ώρα για ξεκούραση και να αντιμετωπίσω μερικά από τα προβλήματα που έχω με το σώμα μου. Ελπίζω να παίξω τα τελευταία τουρνουά της σεζόν.”

The post Τζόκοβιτς: “Συγγνώμη απ’ όλους” (vid) appeared first on Tennis24.



tennis24.gr

 

Βίρτους Μπολόνια: Ανανέωσε για άλλον έναν χρόνο ο Χάκετ

Η Βίρτους Μπολόνια ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον Ντάνιελ Χάκετ για άλλον έναν χρόνο.Στη Βίρτους θα αγωνίζεται και τη νέα...