Μετά από 6 χρόνια σχέσης, ο Αργεντίνος τενίστας και η αγαπημένη του, Ευγενία Ντε Μαρτίνο, είπαν το “ναι” σε μια λιτή και γεμάτη συναίσθημα τελετή στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής.
Ο πρώην τενίστας Ντιέγκο Σβάρτσμαν παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του, Ευγενία Ντε Μαρτίνο, σε μια συγκινητική πολιτική τελετή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025 στο Registro Civil 1º, στην πρωτεύουσα της Αργεντινής.
Η τελετή ήταν ιδιωτική και οικογενειακή, με παρόντες λίγους στενούς φίλους και συγγενείς, ενώ ακολούθησε ένα δείπνο-γιορτή στο Águila Pabellón της συνοικίας Palermo.
Ένα love story 6 χρόνων…
Ο Σβάρτσμαν και η Ντε Μαρτίνο γνωρίστηκαν το 2019, χάρη στον σχεδιαστή Ricky Sarkany, και από τότε παραμένουν αχώριστοι. Η σχέση τους έγινε γνωστή μέσα από τα social media, ενώ η χημεία τους ήταν εμφανής σε κάθε δημόσια εμφάνιση.
Τον Απρίλιο του 2024, ο Σβάρτσμαν έκανε πρόταση γάμου στο Παρίσι, μπροστά στον Πύργο του Άιφελ — μια ρομαντική στιγμή που η Ευγενία μοιράστηκε με τους ακόλουθούς της γράφοντας: “Ευχαριστώ που με επέλεξες, μέχρι τα γεράματα”
Ο γάμος αυτός σηματοδοτεί μια νέα φάση στη ζωή του Σβάρτσμαν, ο οποίος είχε ανακοινώσει την αποχώρησή του από το επαγγελματικό τένις στις αρχές του 2025, μετά από μια λαμπρή καριέρα που τον έφερε μέχρι το Νο8 της παγκόσμιας κατάταξης ATP.
La Nación και το Caras αναφέρουν πως το ζευγάρι σχεδιάζει μεγάλη γιορτή – δεξίωση στις 25 Οκτωβρίου, με καλεσμένους φίλους από τον χώρο του αθλητισμού και της μόδας.


















