Οι βελγικές αρχές προχώρησαν σε αίτημα για άρση της ασυλίας του πρώην Ευρωπαίου Επιτρόπου και νυν βουλευτή της ΝΔ, Δημήτρη Αβραμόπουλου, στο πλαίσιο της έρευνας για το Qatargate.
Στο επίκεντρο της έρευνας βρίσκεται η συνεργασία του με ΜΚΟ που είχε ιδρύσει ο Αντόνιο Παντσέρι. Σύμφωνα με πληροφορίες της δικαστικής συντάκτριας του MEGA, Ιωάννα Μάνδρου, οι Αρχές εξετάζουν οικονομικό όφελος περίπου 75.000 ευρώ που είχε ο κ. Αβραμόπουλος.
Σύμφωνα με τον συνήγορό του, ο κ. Αβραμόπουλος έχει δηλώσει αυτό το ποσό και είχε φορολογηθεί.
Όπως είπε η Ιωάννα Μάνδρου, το αίτημα των βελγικών Αρχών διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας και μέσω της Εισαγγελίας Εφετών και μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης, θα φτάσει στη Βουλή, ώστε να προχωρήσει η άρση ασυλίας του.
Η πρώτη δήλωση Αβραμόπουλου
Ο κ. Αβραμόπουλος προχώρησε στην εξής δήλωση:
«Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο. Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπιστεί με κάθε νόμιμο μέσο. Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας».
















