Ο Έργκιν Αταμάν εμφανίστηκε έξαλλος με το σκληρό παιχνίδι των παικτών του Άρη, στο Game 2 των ημιτελικών απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Το πρώτο ημίχρονο του Game 2 των ημιτελικών της Stoiximan Basket League, του αγώνα Άρης – Παναθηναϊκός έκρυβε μπόλικη ένταση, τέσσερις τεχνικές ποινές και πολλές… φωνές, κυρίως από τους «πράσινους».
Στο τέλος του 1ου ημιχρόνου, ο Έργκίν Αταμάν ήταν έξαλλος με το σκληρό παιχνίδι των παικτών του Άρη, ο οποίος χρεώθηκε με 18 φάουλ. Μάλιστα, στη 2η περίοδο, οι «κίτρινοι» συμπλήρωσαν τα ομαδικά φάουλ (5) σε διάστημα 56 δευτερολέπτων!
Και ο ίδιος ο Αταμάν δεν ξέφυγε του… κυκεώνα των τεχνικών ποινών. αφού δέχτηκε μία για έντονες διαμαρτυρίες, φτάνοντας μάλιστα μέχρι τη γραμματεία για να τις εκφράσει.
Καλλιθέα: «Τέντωσα το χέρι μου με το μαχαίρι για να φοβηθεί» – Τι υποστήριξε...
Ανατριχιαστικά είναι τα όσα περιέγραψε στους αστυνομικούς ο 17χρονος καθομολογίαν δολοφόνος του 15χρονου σε συμπλοκή στην Καλλιθέα.
Υποστηρίζει ότι το στυγερό έγκλημα το μοιραίο βράδυ...
















