Ο αρχηγός του Ερυθρού Αστέρα, Μπράνκο Λάζιτς θα συνεχίσει να είναι στην ομάδα της Σερβίας για τα επόμενα δύο χρόνια, εκεί όπου βρίσκεται σταθερά από το 2011.
Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου του Μπράνκο Λάζιτς για τις επόμενες δύο σεζόν, συνεχίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη συνεχόμενη παρουσία του στον σύλλογο της σέρβικης πρωτεύουσας από το 2011.
Τη φετινή σεζόν στην Euroleague, ο 35χρονος περιφερειακός από τη Σερβία, είχε κατά μέσο όρο από 2,7 πόντους με 1,5 ριμπάουντ και 0,4 ασίστ σε 13:46 λεπτά συμμετοχής. Μάλιστα, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Σφαιρόπουλου κατέκτησε τόσο το εγχώριο πρωτάθλημα όσο και την πρώτη θέση στην ABA Liga.
Οι δύο ομάδες από το Βελιγράδι όπως όλα δείχνουν θα παραμείνουν και τη νέα αγωνιστική περίοδο στην Euroleague, με τον Ερυθρό Αστέρα να συμπληρώνει 6 σεζόν μετά την επιστροφή του, τη σεζόν 2019-20
Η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα
Kapiten Crvene zvezde i rekorder kluba po broju odigranih utakmica i osvojenih trofeja Branko Lazić, produžio je u nedelju ugovor sa Klubom na još dve sezone!
Naš kapiten je ovim potpisom samo potvrdio ono što se zna odavno: sinonim za vernost, istrajnost, uspehe i čvrstinu… pic.twitter.com/9zl5r2IWTx
— KK Crvena zvezda Meridianbet (@kkcrvenazvezda) June 9, 2024















