Παρελθόν από τον Ερυθρό Αστέρα αποτελούν οι Τζαβόντε Σμαρτ, Άνταμ Χάνγκα και Τρέι Τόμπκινς.

Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε την αποχώρηση των Άνταμ Χάνγκα, Τζαβόντε Σμαρτ και Τρέι Τόμπκινς από του Γιάννη Σφαιρόπουλου, η οποία έχει αρχίσει τη διαμόρφωση του ρόστερ για την επερχόμενη σεζόν.

Μέχρι στιγμής ο σύλλογος της σέρβικης πρωτεύουσας έχει αποκτήσει τους Αϊζάια Κάνααν, Νίκολα Κάλινιτς και Μάικ Ντάουμ ενώ στο ρόστερ αναμένεται να ενταχθεί και ο Κόντι Μίλερ ΜακΙντάιρ.


 
   

Η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα





gazzeta.gr

 

Μοτιεγιούνας: Τέλος από τον Ερυθρό Αστέρα

Παρελθόν αποτέλεσε από τον Ερυθρό Αστέρα και ο Ντονάτας Μοτιεγιούνας, ο οποίος αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.Μετά το «διαζύγιο» με τον...