Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σχολίασε με τον δικό του τρόπο την διαιτησία του δεύτερου τελικού της Stoiximan Basket League.

Όπως είναι γνωστό, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR δεν πήγε στο ΣΕΦ προκειμένου να παρακολουθήσει δια ζώσης το Game 2 των φετινών τελικών του πρωταθλήματος.

Παρακολούθησε το παιχνίδι από την τηλεόραση και κατά τη διάρκεια του α’ ημιχρόνου «ανέβασε» ένα story σχολιάζοντας την διαιτησία του αγώνα.


 
   

«Ούτε η Στεάουα επί εποχές Τσαουσέσκου δεν είχε τέτοιες διαιτησίες» ήταν το χαρακτηριστικό σχόλιο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.



gazzeta.gr

 

Κούτρης: Μία ανάσα από την Τσέλιε

Στην σλοβένικη Τσέλιε θα συνεχίσει την καριέρα του ο διεθνής αριστερός μπακ Λεονάρντο Κούτρης.Τα τυπικά όπως φαίνεται απομένουν για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή...