O Oμέρ Γιούρτσεβεν έκανε τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του Παναθηναϊκού.

Ο Παναθηναϊκός είχε ανακοινώσει στις 30 Αυγούστου με κάθε επισημότητα την απόκτηση του Γιούρτσεβεν και το τελευταίο απόκτημα του τριφυλλιού προσγειώθηκε στην Αθήνα και το Ελ. Βενιζέλος για λογαριασμό του τριφυλλιού απόψε στις 3 Σεπτέμβρη. Θα περάσει τις απαραίτητες εξετάσεις και στη συνέχεια θα πετάξει για την Σλοβενία και τη Kranjska Gora, εκεί όπου οι πράσινοι κάνουν την προετοιμασία τους ενόψει της νέας σεζόν.

Ο Τούρκος σέντερ έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης των πράσινων: «Ήταν εύκολη απόφαση για εμένα. Θα φέρω την ενέργειά μου και τη θέληση που έχω για νίκες. Είμαι εδώ για το back to back του Παναθηναϊκού στους τίτλους της Euroleague. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω μαζί με ορισμένους από τους καλύτερους παίκτες της Ευρώπης. Έχω παίξει με τον Σλούκα, αλλά πλέον είναι πολύ καλύτερος από την περίοδο που έπαιξε στην Φενέρμπαχτσε και φυσικά πιο έμπειρος. Ο Παναθηναϊκός έχει πληθώρα καλών παικτών και προπονητή τον Εργκίν Αταμάν, ο οποίος έχει μεγάλη θέληση για νίκες».


 
   





gazzeta.gr

 

Grand Prix Αυστρίας – Πρόγραμμα και τηλεοπτική κάλυψη

Μετά τη Βαρκελώνη, οι οδηγοί δοκιμάζονται στην Αυστρία και το Red Bull Ring, μια πίστα άκρως διαφορετική που κατά το παρελθόν μας έχει δώσει...