Ο Αϊζάια Κάνααν έφτασε στη Σερβία και εξέφρασε την ευχαρίστησή του προς τον Ερυθρό Αστέρα όπου και θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν.

Περίπου 2 μήνες μετά την ανακοίνωσή του από τον Ερυθρό Αστέρα, ο Αϊζάια Κάνααν έφτασε στο Βελιγράδι όπου και θα συνεχίσει την καριέρα του, ύστερα από μερικές εβδομάδες που πέρασε στο Χιούστον για ξεκούραση.

Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού πάτησε στην πρωτεύουσα της Σερβίας τα ξημερώματα της Δευτέρας (19/8) και στις πρώτες του δηλώσεις αναφέρθηκε στα όσα έχει ακούσει για την ομάδα ενώ υποστήριξε ότι ανυπομονεί να μπει στο παρκέ.


 
   

«Ανυπομονώ να σας δω παιδιά. Ξέρω ότι γνωρίζετε πολλά για εμένα και θέλω να μάθω και εγώ πολλά για εσάς. Σας ευχαριστώ για την αποδοχή και το καλωσόρισμα στην οικογένεια. Έχω ακούσει πολλά σπουδαία πράγματα για την πόλη και για την ομάδα. Ξέρω πολλούς παίκτες που έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλος και πραγματικά ανυπομονώ. Ήταν μια μακρά πτήση από το Χιούστον και το Τέξας. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ», είπε χαρακτηριστικά ένα από τα φετινά μεταγραφικά αποκτήματα του Γιάννη Σφαιρόπουλου.





gazzeta.gr