Ο Κάρλικ Τζόουνς εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη σεζόν που έρχεται ενώ αποθέωσε και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Ο Αμερικανοσουδανός γκαρντ έχει… βγάλει μάτια με την εθνική ομάδα του Νοτίου Σουδάν και πλέον ετοιμάζεται για την πρώτη ευρωπαϊκή του εμπειρία.

Μετά το φιλικό παιχνίδι κόντρα στην ΑΕΚ όπου η Παρτίζαν επικράτησε εύκολα με 93-60 έχοντας πετύχει 12 πόντους, αναφέρθηκε στη νέα σελίδα της καριέρας του και τη σεζόν που έρχεται.


 
   

«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με την ομάδα. Πιστεύω σε ολους τους παίκτες από τον 1ο έως και τον 15ο ή τον 16ο» ενώ για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς ανέφερε: «Ο κόουτς είναι μοναδικός, αυστηρός αλλά και σε καταλαβαίνει. Ξέρει πότε να σε πιέσει και πότε να σου δώσει αυτοπεποίθηση. Θέλει να παίζεις το παιχνίδι σου φροντίζοντας να κάνεις τα πράγματα σωστά».

Όσο για τη σεζόν; Οι στόχοι του είναι υψηλοί: «Περιμένω να πετύχουμε κάτι μεγάλο, τίποτα λιγότερο από αυτό».



gazzeta.gr