Ο Στέφανος Τζίμας άνοιξε λογαριασμό με τη Νυρεμβέργη, σκοράροντας το πρώτο του γκολ στη νίκη της ομάδας του με 2-1 απέναντι στην Ουλμ. Ο Έλληνας επιθετικός δέχθηκε κόκκινη κάρτα στις καθυστερήσεις.
Το «παρθενικό» του γκολ με τη φανέλα της Νυρεμβέργης σημείωσε ο Στέφανος Τζίμας, στην εκτός έδρας νίκη με 2-1 απέναντι στην Ουλμ για την 5η αγωνιστική της Bundesliga 2.
Ο Έλληνας επιθετικός, που παίζει στη Νυρεμβέργη δανεικός από τον ΠΑΟΚ, πέρασε στο ματς στο 58ο λεπτό και έκανε αμέσως αισθητή την παρουσία του σκοράροντας με σκαστή κεφαλιά έξι λεπτά αργότερα, φέρνοντας το ματς στα ίσα.
Στις καθυστερήσεις η Νυρεμβέργη έκανε το 2-1, αλλά ο Τζίμας αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα μερικές στιγμές μετά.
⚽️ Tzimas | Ulm 1846 1-1 Nürnbergpic.twitter.com/mCJKgM6f7c
— Goals Xtra (@GoalsXtra) September 14, 2024
















