Στην Ουκρανία μετέδωσαν πως η Ντιναμό Κιέβιου έδωσε το «ok» ώστε ο Τόμας Κεντζιόρα να λύσει το συμβόλαιό του μαζί της και έτσι θα γυρίσει ως free agent στον ΠΑΟΚ.
Ευχάριστα είναι για τον ΠΑΟΚ τα νέα που έρχονται από την Ουκρανία σε ότι αφορά το «ζήτημα» του Τόμας Κεντζιόρα.
Ο Δικέφαλος θέλει να κρατήσει τον αμυντικό από την Πολωνία και όπως μετέδωσαν εκεί ο παίκτης βρήκε με την Ντιναμό Κιέβου που ανήκει τη «χρυσή τομή» ώστε να λύσει το συμβόλαιό του.
Ο 30χρονος έπαιζε πέρσι στο club σαν δανεικός όμως τα σχετικά εκεί δημοσιεύματα ισχυρίζονται πως σύντομα θα υπογράψει ως ελεύθερος. «Σε έξι μήνες τελείωνε το συμβόλαιό του με την Ντιναμό, αλλά θα λυθεί πρόωρα. Ο Τόμας Κεντζιόρα θα συνεχίσει να αγωνίζεται στον ελληνικό ΠΑΟΚ, όπου πέρασε την τελευταία 1.5 σεζόν», ανέφεραν σχετικά.
Οι πρωταθλητές πάντως δεν επιβεβαιώνουν κάτι, ωστόσο τα εκεί γραφόμενα είναι προφανώς «θετικά μηνύματα» για την περίπτωσή του και φαίνεται πως βρίσκεται σε καλό δρόμο.














