O Λόνζο Μπολ μίλησε για την μεταμόσχευση μηνίσκου στην οποία υποβλήθηκε.
Ένας από τους πιο άτυχους και ταλαιπωρημένους παίκτες των τελευταίων ετών είναι ο Λόνζο Μπολ, ο οποίος δεν έχει αγωνιστεί λεπτό στις δύο τελευταίες σεζόν στη λίγκα. Το πρόβλημα του στο αριστερό γόνατο τον έχει κρατήσει παροπλισμένο, με τον ίδιο να μιλά για την μεταμόσχευση μηνίσκου και το πόθε θα επιστρέψει.
«Δεν είχε μείνει άλλος μηνίσκος, πρακτικά ήταν οστό με οστό. Ο χόνδρος είχε εξαφανιστεί, το οστό ήταν χάλια, οπότε έπρεπε να πάρω μηνίσκο από έναν δωρητή οργάνων», ήταν τα λόγια του.
Όσο για το πότε θα επιστρέψει, είπε: «Είμαι αρκετά καλά για να παίξω, αλλά θα μπορούσα να νιώσω καλύτερα. Έχω ένα μεγάλο καλοκαίρι που έρχεται, αλλά ανυπομονώ για το μέλλον».
Βοσνία – Κατάρ: Το γκολ του Μάχμιτς για το 3-1
Το γκολ του Μάχμιτς στο 80ό λεπτό διαμόρφωσε το 3-1 για τη Βοσνία ενάντια στο Κατάρ.Η Βοσνία κατάφερε να καθαρίσει το ματς με...















