Η Σερβία είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει στον ημιτελικό των Ολυμπιακών Αγώνων την καλύτερη ομάδα στην ιστορία των Εθνικών, τις ΗΠΑ, σύμφωνα με τον Σβέτισλαβ Πέσιτς.
Ο Σβέτισλαβ Πέσιτς τόνισε πως η Σερβία σέβεται αλλά δε φοβάται τις ΗΠΑ, στον προσεχή ημιτελικό των Ολυμπιακών Αγώνων (Πέμπτη 8/8), ενώ τόνισε μεταξύ άλλων πως η παρέα του ΛεΜπρόν αποτελεί την καλύτερη ομάδα στην ιστορία των Εθνικών.
Οι δηλώσεις του Πέσιτς
«Είμαστε μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων ομάδων, κάτι που είναι μεγάλο επίτευγμα, αλλά προχωράμε. Έχουμε ήδη πει ότι ήρθαμε εδώ για να τα δώσουμε όλα για να φτάσουμε σε Ολυμπιακό μετάλλιο. Αύριο είναι η πρώτη ευκαιρία που δεν θέλουμε να χάσουμε εύκολα. Δεν απειλούμε κανέναν, ούτε έχουμε το δικαίωμα.
Παίζουμε απέναντι σε μια εξαιρετική ομάδα, την καλύτερη στην ιστορία των Εθνικών. Έχουν μεγαλώσει ως ομάδα στο μεταξύ, και το σεβόμαστε αυτό, αλλά σεβόμαστε και τον εαυτό μας και δεν φοβόμαστε. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι».
















