H κάμερα της ΚΑΕ Ολυμπιακός ακολούθησε τους παίκτες από την Αθήνα μέχρι το Βερολίνο.

Ο Ολυμπιακός βρίσκεται εδώ και μερικές ώρες στο Βερολίνο, όπου θα διεξαχθεί το Final Four 2024. Η κάμερα της ΚΑΕ Ολυμπιακός ήταν εκεί από τη στιγμή της άφιξης της αποστολής στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μέχρι τη στιγμή που το «ερυθρόλευκο» αεροπλάνο… πάτησε στο Βερολίνο.

Δεν έλειψαν οι πλάκες μεταξύ των παικτών, με το… πηγαδάκι Ράιτ, Τανούλη και Λούντζη, ενώ μαζί με τον αποστολή πέταξε και ο ένας από τους δύο προέδρους της ομάδας, Γιώργος Αγγελόπουλος.


 
   

Μάλιστα, η χειραψία του με τον αντιπρόεδρο της ΚΑΕ, Γιώργο Σκινδήλια κατέχει περίοπτη θέση στο βίντεο.

Η παρακάμερα στο δρόμο για το Βερολίνο



gazzeta.gr

 

«Μου είπαν μη μπλέξεις με τα χωράφια…» – Ο πρώην διαχειριστής των κτημάτων του...

Το μυστήριο γύρω από την εξαφάνιση του Ελληνοαμερικανού επιχειρηματία Κωνσταντίνου Γρεβενίτη εξακολουθεί να γεννά ερωτήματα. Πάνω από τρία χρόνια από τη μέρα που χάθηκαν...